Panamericana: Busco compañera para un viaje de campamento por las Américas

Busco una compañera para un viaje en mi camper 4x4 por la ruta panamericana desde Tierra del Fuego al norte a partir de noviembre de 2022 en Buenos Aires.

Soy médico de Alemania y estoy actualmente (al menos hasta alrededor del 03.10.2022) en Córdoba/Argentina.
Todavía tengo que mejorar mucho mi español, por lo que algunos conocimientos de inglés serían útiles.

¡Lo más importante que necesitas es curiosidad y tiempo!
¡Buscamos lo no buscado y descubrimos el mundo y a nosotros mismos!

Tenemos 4 semanas para encontrarnos y conocernos de antemano.
Para más información: WhatsApp +54 9 351 290-3278

I am looking for a travel compañera for a journey with my 4x4 motorhome driving north from “terra del fuego”
via the Panamerican highway through the Americas. The trip starts in early November of 2022 in Buenos Aires.

I am a medical doctor from Germany and I am currently traveling in northern Argentina, beeing in Cordoba at least until 03 Oct 2022.

Since my Spanish language scills are still in an early stage, some knowledge of English on your side would be helpful.

I think, it’s most important that you are curious to discover the world and have time to do so.
Let’s search for the unexpected and let’s discover the world and each other!

We still have 4+ weeks to meet and get to know each other before the extensive and intensive trip starts in Buenos Aires!
Currently I am planning to use the time remaining to drive from Cordoba to Buenos Aires and to Mar del Plata,
also depending on where we could meet.
For more information please contact me via WhatsApp +54 9 351 290-3278 or by email [email protected]